13 Nisan 2016 Çarşamba

Merhaba-Yrd.Doç.Dr Nurşah BAŞOL



Herkese merhaba,
GOÜ Acil Servis’in hocası olarak kısa süre önce faaliyete geçen ve sevgili asistanım Dr.İbrahim Akdoğan’ın emeğiyle güncel tutulan bu siteye sonunda yazıyor olmak çok keyifli. Aylar önce kendi vaka arşivimizi oluşturma fikrim İbrahim’in öngörüsü ile yön değiştirip bu hali aldı ve çok da iyi oldu.
Vaka örneklerimizin yanı sıra güncel kılavuzların, çeşitli eğitim materyallerinin sunulmuş olması sitenin daha faydalı bir hal almasına yol açıyor. Açıkçası salt eğitim materyalleri olsun istemiyorum burada. Asistanlarımızın, 6. Sınıf öğrencilerimizin ve biz hocaların katkılarını sunduğu, burası ile ilgili duygu ve düşüncelerini paylaştığı, güzel anların paylaşıldığı, asık suratlı değil bizi anlatan bir siteye evrilmesi en büyük isteğim.
Madem site bizi anlatsın istiyorum, o halde kendimi kısaca anlatmakla işe başlayayım. Yaklaşık 5 yıldır bu acil serviste akademisyenliği öğrenmeye çalışan, 35 yaşında (eylül ayına kadar kimse bana 36 dedirtemez), ders anlatmayı, bilimsel çalışmalar yapmayı, okumayı çok seven, yüzünden -sabah vizitleri hariç- gülümsemeyi eksik etmeyen, ego problemleri olmadığından hocalığı aşağılamak, sert sözler sarf etmek olarak görmeyen, bilmiyorum demekten gocunmayan, asistanları ile iş dışında da görüşen ve bunda bir beis görmeyen, önyargıları olmayan, hayatını dürüstlük, adil olmak ve çok çalışmak üzerine kurmuş perifer üniversitesinde olmanın tüm zorluklarına rağmen yaptığı işten keyif alan bir öğretim üyesiyim. Yukarıdaki uzun cümle (kendime methiyeler dizmiş gibi olduğumdan) beni biraz rahatsız etse de kendimle ilgili bildiğim tek şey hem kendim hem de bu acil servis adına çok çalıştığım ve daha iyi olmak için hep çok çalışıyor olacağım. Ne kadarını gerçekleştirebildiğim ise asistanlarımın, hastalarımın ve öğrencilerimin takdiri aslında.
Sitemizde, hem yapmış olduğumuz işlerden bahsetmek, hem de bilimsel olarak aklınızda kalmasını istediğim konuları belirtmek için yazmaya devam edeceğim. GOÜ Acil Servis paramediklerinden, hemşirelerine, asistanlarından, intörn doktorlarına, hocalarından,  personeline kadar güzel, uyumlu ve çalışkan bir aileyiz. Hep böyle devam etmesi dileğimle…
Yrd.Doç.Dr. Nurşah Başol

1 yorum:

  1. Başta degerli hocamız Nurşah Başol ve uzm. Dr Tufan Alatlı olmak üzere emegi gecen tum arkadasları tebrik ediyorum. Çok iyi düşünülmüş. Ben de asistanlıgım boyunca sıkı takipçisi oldugum acil servisin bundan sonra da internet sitesini takip etmeye devam edeceğim. Dr Yusuf Gençten-Konya

    YanıtlaSil